Alla inlägg under november 2010

Av julia sofiia johansson - 10 november 2010 15:53

hej...  

fatta att jag är sur nu eller, de kan väll förfan skotta utanför eller, jag dunsade ju omkull förut, snö på hela jävla vägen, halt, några få bilspår som an kanske kan åka i ibland, det är ju rena katastrofen, vi har säkert 20cm med snö här i lilla hjo, hysteriskt men ändå mysigt ! men aja, sjkolan gick ganska fort, vi gick från 08:00-15:00. lektionerna gick superduper fort tror jag. men aja, nu sitter jag här och tänker på om det blir någon uteträning som våran tränare hade sagt till oss. får väll se, annars så får vi träna någon annan stans eftresom herrarna har match. men nu ska jag träna matteprov och lyssna på musik  

hejdå.

Av julia sofiia johansson - 9 november 2010 15:58

hej....

kan ju först och främs säga att vädret ute är KAOS! det är nöstorm, såhär såg det ut när jag cukla hem från skolan...


   


absolut inte okej, det är snlstorm ute, men när man väl kom hem göttade man sej med mormors bakade bröd, en bulle&VARM CHOKLAD ! det var supergott! här är en bild:


såhär kan en måndag, 10 minuter innan jag åkte till avslutningen igår;)<3


aja, nu ska jag packa och så, sen ska jag upp till hallen och träna badminton.

hejdå         

Av julia sofiia johansson - 8 november 2010 15:20

hej. 

idag började skolan igen efter en veckas ledighet, jag var ju ganska trött  då men. den har varit bäst ändå, eftersom jessica, moa&elin gör dagen bäst ! kan inte bli bättre, nu ska jag inte göra så mycket men klockan 18:00 har vi fotbollsavslutning på park, kommer sakna fotbollen som in i helvete om man säger så, men nu blir det handboll i vinter istället. SUPER ! men nu ska jag fortsätta blogga, facebooka&lyssna på musik  BRA KOMBINATION !

hejdå. 

Av julia sofiia johansson - 7 november 2010 16:43

nu ska jag försöka att fixa en bild på "min vecka". jag kommer att lägga in en varje söndag. så såhär kommer min vecka 45 se ut:


   


alltså, jag har ingen bra kvalité på bilderna , så om någon vet något ställe som man kanske skulle kunna fixa bilder, göra egna bilder m.m, så kan ni ju gärna skrive en söt liten komentar till mej.

imorgon börjar skolan, så nu taggar vi en vecka i en galen skola     

Av julia sofiia johansson - 7 november 2010 14:58

hej.

nu har jag precis kommit hem från Skövde. det ända jag köpte var Shampoo&Balsam. känner mej väldigt lyckad. eller jo, jag har köpt farsdag present till pappa.  men aja, ni kan typ få se en "halv" bild på mej nu, mitt ansikte är failat åsså ska jag fortsätta att lyssna på min goa musik på spotify  


  

2010-11-07 15:13   

hejdå.  

Av julia sofiia johansson - 7 november 2010 10:18

godmorgon alla bloggläsare.

tycker att ni är dåliga på att fråga mej, nu har jag ju frågestund till onsdag och har bara fått typ 4-5 frågor, så jag tycker alla skriver frågor till mej, om ni nu har någonting att fråga om förstås, men aja, igår var jag hemma hos jessica till typ 00:20 eller nått, fy fan vad skii det var.. jessica skulle försöka koppla in tvn, men det klarade hon inte, sedan skulla jag hjälpa till, då gick det inte heller, så vi fick inte titta på hitta nemo.. men när jag tyo kom hem var jag så trött så jag orkade värkligen inte blogga. men nu ska jag göra iordniung mej sen ska jag åka in till Skövde. så alla får ha det så bra.

hejdå.   

Av julia sofiia johansson - 6 november 2010 11:46

nu hade jag tänkt mej en frågestund tills på måndag. skriv din fråga i frågerutan åt vänster om inlägget. på onsdag lägger jag in alla frågor som ni har skickat och svarar på. hoppas ni har mycket att fråga om. + att jag svarar på exakt alla frågor, så var inte rädd t chansen, fråga exakt vad du vill.  

Av julia sofiia johansson - 6 november 2010 11:05

godmorgon.

jag är inte riktigt vaken idag. jättetrött som vanligt. men aja, igår var jag ju iväg. idag så kanskedet kommer några hit ikväll, vet inte helt säkert än. men aja, det kommer säkert bli super. men nu så ska jag nog strax ta på mej, så ska jag se vad som händer sen...

hejdå.   

om mej&mitt liv♥


upp och ner, ner och upp, så äre att vara den man är.♥

veckans fråga♥

hur mycket betyder din blogg för dej ?
 Allt !
 Ganska mycket.
 lika mkt som allt annat gör.
 inte så mkt.
 Annat...

frågor ♥

4 besvarade frågor

tyck till eller bara säg hej :)

alla mina dagar♥

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

alla mina inlägg♥

arkiv♥


Ovido - Quiz & Flashcards