Alla inlägg den 26 november 2010

Av julia sofiia johansson - 26 november 2010 16:18

hej...

åhfy, idag har vi haft 2 läxförhör. Spanska&Engleska. åh vad jag blandade ihop spanska och engelska så det blev tillslut spaneng typ. haha, men det gick bra tillslut. jag kände på mej det iaf. men aja, uppdateringen var inget vidare igår, fick inte sätta på datorn på heladagen åsså hade jag utväcklingssamtal & träning. utväcklingssamtalet gick super, mina omdömmen var bara bra tror jag. idag har det varit skola. klockan 18:30 ska jag iväg med 4 kompisar och ha en liten tjejkväll uppe i bowlinghallen&käka lite. mysigt mysigt. har lagt märke till att jag bara har typ 500 sms kvar tills på onsdag, illa det.. men aja, jag får väll stå ut med lite sms, gör väll inget. ne, snart ska jag gå & göra iordning mej för att åka upp till bowlinghallen. jag kom precis på att jag har lite bilder från veckan som ni får klicka på om ni vill så ni kan se lite bättre.


   

på baksidan-.-       från bilden         min söta morriz  

     

  min söta ozzy            jag och morriz.       mm.. början på en smothi

      

  jag&morriz            ehm... jag...

ha det bra. jag lovar att försöka hålla uppe uppdateringen nu, imorgon är det julmarknad&handbolls match i skövde.

hejdå.


    

Tidigare månad - Senare månad

om mej&mitt liv♥


upp och ner, ner och upp, så äre att vara den man är.♥

veckans fråga♥

hur mycket betyder din blogg för dej ?
 Allt !
 Ganska mycket.
 lika mkt som allt annat gör.
 inte så mkt.
 Annat...

frågor ♥

4 besvarade frågor

tyck till eller bara säg hej :)

alla mina dagar♥

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

alla mina inlägg♥

arkiv♥


Ovido - Quiz & Flashcards