Alla inlägg den 22 november 2010

Av julia sofiia johansson - 22 november 2010 20:18

nu är jag tillbaka, jag har nu ändrat veckans fråga. så bara svara. jag har också tänkt mej en liten frågestund för er som verkligen vill veta något om mej, som typ vad jag gör på min fritid, favorätt, favo artist/låt, ja allt såntdär, jag kommer svara på alla frågor på fredag, men det beror på om ni vågar fråga mej. har jaginte mer än 10 frågor så behöver jag inte lägga upp svar. nu får alla ha det bra.

hejdå.


    

Av julia sofiia johansson - 22 november 2010 19:58

hej.

dålig uppdatering idag som alltid. det är såhär att våra lärare drar på med läxor nu, så ja. till på fredag har vi engelska&spanska. blir lite rörigt, om man först har engelska sen spanska.. men det får gå. vi har även prov i biologin om inte så länge, så det vill till att plugga lite tror jag. så nu under skolveckorna, så kommer det vara såhär att jag inte kommer uppdatera, lite smått på morgonen eller under skolans gång kanske det blir något litet inlägg. på torsdagar har vi inte sovmorgon längre, för det är period 2(no2). imorgon går vi till 13:40. slutar med idrott, sedan har jag badminton på kvällen. så mellan badmintonen&skolan så blire nog mest plugg. jag har även handboll&lite sånt på dagarna, så det är igentligen bara fredagar som jag har helt ledigt under en skolvecka. jag har även idag börjat träna på gymmet. mamma har hand om easy line som jag är med på. roligt men ändå jobbigt. kommer jag då fortsätta med. skönt att träna mage, armar, rygg, ben, ja det mästa. så äre någon som vill hänga oå som har gymkort så äre bara att säga till tror jag, jag kan ju prata med mamma om det. men aja, har ju varit med jessica &så. det var läxor som gällde. men nu ska jag duscha&komma i säng ganska tidigt, känner mej slö efter helgen.

hejdå.


    

Tidigare månad - Senare månad

om mej&mitt liv♥


upp och ner, ner och upp, så äre att vara den man är.♥

veckans fråga♥

hur mycket betyder din blogg för dej ?
 Allt !
 Ganska mycket.
 lika mkt som allt annat gör.
 inte så mkt.
 Annat...

frågor ♥

4 besvarade frågor

tyck till eller bara säg hej :)

alla mina dagar♥

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

alla mina inlägg♥

arkiv♥


Ovido - Quiz & Flashcards