Alla inlägg den 1 november 2010

Av julia sofiia johansson - 1 november 2010 22:40

hej alla härliga kvällsbloggar.

nu har jag:

  • städat mitt rum.
  • duschat
  • ätit
  • läsit i "Snabba Cash" 

nu ska jag strax lägga mej har ingen lust att vara vaken nu, jag mår skitdåligt...

p.s imorrn äre badmitonträning då ska vi bete oss som små änglar för en gångs skull  

hejdå.  

Av julia sofiia johansson - 1 november 2010 19:46

hej.

just nu sitter jag och myser med mina söta hundar, kan ju säga att det inte är skönt med ett stort bit märke i benet... en "valp" är inte att öeka med... men nu börjar han gnälla... bilden som jag laddar upp nu är tagen i våras(i maj). men nu ska jag nof snart stänga av datorn en stund och gå in i duschen och sedan kolla in justinbieber bloggen (http://bieberstorys.blogg.se/) novellen är superduper bra! ett tipps till både dem som gillar&inte gillar Justin Bieber.

hejdå.  

Av julia sofiia johansson - 1 november 2010 17:45

hej.

jag har precis skapat mej en ny blogg, förut använde jag http://devote.se men jag ville prova på något annan bloggplats. så jag valde http://bloggplatsen.se för att se om det skulle bli någon ny grej. och det kan jag säga att det är ju det. min andra blogg som jag då inte kommer uppdatera nu på en månad då jag provar bloggplatsen heter: http://dentuffaochcoola.devote.se. jag har inte gjort iordning den speciellt mkt men. jag sätter snart in en header(toppbild) när jag har fixat en. jag skulle värkligen uppskatta om ni skrev i min gästbok, skrev frågor, besökte och komenterade min blogg. men nu ska jag fortsätta med bloggen, jag ska försöka koppla in den gammla bloggen nu.

hejdå  

Tidigare månad - Senare månad

om mej&mitt liv♥


upp och ner, ner och upp, så äre att vara den man är.♥

veckans fråga♥

hur mycket betyder din blogg för dej ?
 Allt !
 Ganska mycket.
 lika mkt som allt annat gör.
 inte så mkt.
 Annat...

frågor ♥

4 besvarade frågor

tyck till eller bara säg hej :)

alla mina dagar♥

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

alla mina inlägg♥

arkiv♥


Ovido - Quiz & Flashcards