Alla inlägg den 27 november 2010

Av julia sofiia johansson - 27 november 2010 19:36

hejtjolahop.  

har precis kommit hem från skövde. kan ju börja med att jag&jessica gick på julmarknaden här i hjo idag, men det var inget vidare, fanns typ inga stånd. det belv en liten runda på stan & sedan en promenad hem igen. alltså så gick jag väldigt mycket. klockan 12/12:30 kom jag hem. det var inte speciellt varmt ute heller, det var nog -8 grader. men aja, jag kom hem vi åt&jag packade väskan och så. sedan åkte vi. som sagtshoppade jag lite, men det var inte mycket om man säger så. men ni kan väll få se mina bilder som jag tog nu när jag kom hem:


 

min fina halsduk.(y) GinaTricot - 129:- 

 

mina halvfina skor.(y) Skopunkten - 249:- (tror jag)  


aja, schampo&balsamet behöver ni väll inte bild på. jag har även fått några påsar "Mini Mellan". alltså det är påsar med blandad mix med nötter&bär. eftresom jag inte får äta godis så nöjer jag mej vid nötter. men nu ska jag fortsätta dunka musik. dunkdunk. kan man kalla mej tuff eller stentuff eller ?   


   

eller vad säger ni.. dena bild är från gårdagen.

hejdå.


        

Av julia sofiia johansson - 27 november 2010 10:18

godmorgongodmorgon !

jag har precis konstaterat att jag är stentuff när jag sover..-.- eller inte.. om en halvtimme eller något så ska jag och min kompis iväg på julmarknaden. sedan drar jag in till skövde för att shoppa&sedan spela match, roligtroligt. men aja, nu ska jag göra iordning mej.

hejdå.


     

Av julia sofiia johansson - 27 november 2010 00:16

hej eller godnatt som vissa kanske säger nu, men inte jag.

jag är pigg som en mört. har ingen lust att lägga mej nu faktiskt. imorgon ska jag först gå på julmarknaden med jessica sedan ska jag in till skövde och handla & så. sedan ska jag åka direkt från stan till idrottshallen där vi spelar våran match. TAGGAD OCH KLAR ! skövde tar vi tjejor.  jag har typ redan bestämmt vad jag ska köpa i skövde som värkligen behövs:


  • Skor(vinterskor)
  • schampo&balsam
  • halsduk

tror det var allt. men aja, får se om jag kommer ihåg mitt schampo&balsam.. men nu ska jag nog fortsätta dunka musik i mina braiga HÖRLURAR. dunkdunkunk

hejdå.


     

Tidigare månad - Senare månad

om mej&mitt liv♥


upp och ner, ner och upp, så äre att vara den man är.♥

veckans fråga♥

hur mycket betyder din blogg för dej ?
 Allt !
 Ganska mycket.
 lika mkt som allt annat gör.
 inte så mkt.
 Annat...

frågor ♥

4 besvarade frågor

tyck till eller bara säg hej :)

alla mina dagar♥

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

alla mina inlägg♥

arkiv♥


Ovido - Quiz & Flashcards