Alla inlägg under november 2010

Av julia sofiia johansson - 20 november 2010 09:34

godmorgon alla pigga&glada. 

vaknade för ungefär en halvtimme sen, kände att jag hade lite smått ont i huvudet&magen var inte på topp. så jag ska ta en Iprem & sedan kanske vila lite, ska tagga handboll också som aldrig förr. idag spelar vi mot skara halv 5, för er hjobor som chekkar bloggen kan ju alltid komma och kolla, det är nog inte fel. samling 15:15 så ja, inget mer inlägg föräns jag kommer hem sen, eller lite senare kanske. men nu ska jag tagga handboll & lysnna på musik  

hejdå.  


  

Av julia sofiia johansson - 19 november 2010 23:46

dags för fredagsmys..

ne nu skojade jag bara, det är så att jag inte har någonting att göra&klockan är nästan 00:00, imorgon&på söndag har vi ju USM(Ungdoms SM) med handbollslaget. Vi spelar hemma i Guldkrokshallen. På lördag spelar vi en match klockan 16:30. På söndag spelar vi första matchen klockan 09:00&andra matchen 13:30. Vi spelar mot Skara, Örebro & Alingsås. För att komma vidare måste vi komma etta i gruppen.  jag har nu suttit hela kvällen och taggat&kommer sitta hela dagen imorogn till klcokan 15:15  och tagga, så ska det bli. men nu ska jag lägga mej tror jag.

hejdå   

Av julia sofiia johansson - 19 november 2010 21:48

hej vill jag ju börja med som vanligt.

idag har det varit dålig uppdatering som igår, asså jag har inte varit hema sedan i morses, eller jo i typ en halvtimme, sedan åkte jag hem till jessica för jag skulle bara hem och äta. så från klcokan 14:45-21:30 har jag varit hos min älskade barndomsvän, blir inte bättre. först var vi ute och gick en sväng bara. asså snön bara öser ner, nu kom den igen kan man säga. sedan kom jessica på att jag, hon, moa&våra lillebrorsor skulle gå ut och ha typ snöbollskrig, det slutede med att jag och moa gjorde något konstigt, aja härligt&mysigt var det. filmade även när vi var ute oh jagade lite folk förut när det öste ner snö, men jag lägger inte ut den. just nu sitter jag och taggar för USM(ungdoms SM) i helgen. men aja, dricka mkt vatten&kanske sova lite, men det är jag absolut inte sugen på! jag vill vara uppe en stund till, men jag är ganska trött, men ska nog sattsa på att kolla på vem som åkte ut ur Idol faktiskt. så alla får ha det så bra, idag har statistiken var it ganska hög, det är trevligt, så jag tackar alla mina läsare&följare för tat ni tar tid att läsa om mitt liv !   

hejdå.


    

Av julia sofiia johansson - 18 november 2010 20:35

..kunde tyvärr inte blogga innan träningen förut. men Hej iaf.

i skolan var det rätt lugnt, som vanligt på torsdagar hade vi sovmorgon till 09:40, men nu ska det ändras, nu börjar vi 08:00eller08:10&slutar klockan 13:50. inte alls okaj, våran lärare bah: -ja då slutar ni ju tidigare på torsdagar än förut.

jo juste, en timme tidigare bara men aja, det duger. idag på sista NO-kemi lektionen så kollade vi på en film, den hette Zozo. tryck på bilden neranför så ser ni en större bild på filmen.

   

den handlade typ om en kille som bodde i Irak eller något, som sedan flydde till Sverige, men vi han inte se mer än att han var påväg till flygplatsen för projektorn dampade så vi fick först inte igång filmen.

sedan lovade jag ju at tlägga in dagens outfitt, så här kommer den:

  

kofta - lager 157 - 149:-

linne - ullared - 99 :-

t-shirt - New Yourker - 99:-

leggings - Cubus - 99:-

sedan så satt jag och min ena hund och "myste" lite, eller vad säger man, mös, myste.. ässh skitsak samma, det kan man se på bilderna under.

        

har några små bit märken på armen och på fingret. men aja, handbollstränningen var kul, antingen var det varmt eller så var träningen väldigt jobbig, det vet jag inte men, nu ska jag och mamma sätta oss med min spanska läxa och göra ett förhör. så

hejdå.


    

Av julia sofiia johansson - 18 november 2010 08:11

godmorgon på er alla.

jag är ganska trött, så jag typ slummrar om, men idag har vi sovmorgon till klcokan tjugoitio. härligt det, men sov bara till halv åtta för nu ska jag upp och platta håret och greja, men jag kan lägga in ett snabbt inlägg med en bild på dagens outfit och så sen. men nu ska jag gå.

hejdå


     

Av julia sofiia johansson - 17 november 2010 09:10

hej.

just nu står jag i skolans bibliotek och lanar lite, ne men vi har rast just nu, igentligen skulle vi ha spanska nu i en timme, men vi har ingen lärare idag, så vi har rast från 09:00-10:20,  men vi fick ett papper som man skulle göra istället under rasten, men ja, nu ska här slappas ett tag. alla får ha n bra skoldag, går till 15:00 så ja, inget bloggande förens ikväll tror jag. sen så ska jag nog börja mobilblogga eftre nyår så då blir ni nog mer uppdaterade.

hejdå.  

Av julia sofiia johansson - 16 november 2010 21:06

  hej

kan ju börja med att jag skämt ut mej på Facebook, jag la in ett inlägg som det stog föjande: "om 25 st. gillar detta så godisstrejkar jag i ett halvår" så ja, 25 gillade och jag är körd, det blir banan på lördagar istället. åh, nu fattar jag, jag kommer npg klara det ändå får jag hoppas. + att när jag kom hem från skolan, eller var vid grannen, var det en vattenpöl som var full med is, fatta vad jag gjorde, mitt framför grannens fejs trillar jag och han är inte precis många år äldre så ja, piiinasamt.. men aja, har ju tränat badminton nu, gick väll okej, fick en extra "rörpåfötterna" övning.. det var ju kul, ett varv runt hallen, badmintonspel, 100 hopp med hopprep(håll), badmintonspel, ett varv runt hallen, badmintonspel, 50 hopp, spel utan nät aja, jag, elin&lisa ägde på det då, eftersom man kan skjuta hursomhelst men aja, nu kom jag hem är ganska trött så jag ska nog strax stänga av datorn, imorgon: långdag i skolan-.-

hejdå  


  

Av julia sofiia johansson - 16 november 2010 14:31

börjar med att säga hej. 

idag är jag inte speciellt pigg, fotbollsgalan var såklart mysig och så men jag orkade inte gå in i duschen men jag gjorde det ändå, så nu är jag cp trött..  Idag har vi haft SV(svenska), SO-geografi, ENG(engelska), MA(matte) & Id(idrott). Imorgon går vi till 3 och har typ Team7, Sp(spanska), (sy)Slöjd, NO-kemi(film-hitta nemo) & SO-geografi. Ussh hatar långa dagar. Vi har även spanskaläxa till fredag, som är bra o göra på (http://glosboken.se). läste precis ett episod på(www.bieberstorys.blogg.se) MÅSTA LÄSAS! underbar novell som jag alltid säger. klockan 17:00 drar jag på badminton, uppdaterar nog inte förens i morgon isf, så ni får stå ut.

hejdå


       

om mej&mitt liv♥


upp och ner, ner och upp, så äre att vara den man är.♥

veckans fråga♥

hur mycket betyder din blogg för dej ?
 Allt !
 Ganska mycket.
 lika mkt som allt annat gör.
 inte så mkt.
 Annat...

frågor ♥

4 besvarade frågor

tyck till eller bara säg hej :)

alla mina dagar♥

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

alla mina inlägg♥

arkiv♥


Ovido - Quiz & Flashcards