Alla inlägg den 20 november 2010

Av julia sofiia johansson - 20 november 2010 11:15

nu är jag tillbaka igen.

jag hade bara tänkt att säga att om några få dagar elle rnu imorgon, eller åtminstone denna veckan så ska jag börja med en hemsida som jag nu ska börja skriva en novell på. det är ganska spännande för just nu sitter jag och skriver lite. jag fixar antagligen sidan senare sen. så då länkar jag den så alla kan gå in och kolla. den kommer att heta Justin Bieber - Story from the start. hoppas ni kommer gilla den, men glöm inte, jag okmmer snart tillbaka med mer, antagligen match resultatet iaf.

hejdå.

    

Av julia sofiia johansson - 20 november 2010 09:34

godmorgon alla pigga&glada. 

vaknade för ungefär en halvtimme sen, kände att jag hade lite smått ont i huvudet&magen var inte på topp. så jag ska ta en Iprem & sedan kanske vila lite, ska tagga handboll också som aldrig förr. idag spelar vi mot skara halv 5, för er hjobor som chekkar bloggen kan ju alltid komma och kolla, det är nog inte fel. samling 15:15 så ja, inget mer inlägg föräns jag kommer hem sen, eller lite senare kanske. men nu ska jag tagga handboll & lysnna på musik  

hejdå.  


  

Tidigare månad - Senare månad

om mej&mitt liv♥


upp och ner, ner och upp, så äre att vara den man är.♥

veckans fråga♥

hur mycket betyder din blogg för dej ?
 Allt !
 Ganska mycket.
 lika mkt som allt annat gör.
 inte så mkt.
 Annat...

frågor ♥

4 besvarade frågor

tyck till eller bara säg hej :)

alla mina dagar♥

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

alla mina inlägg♥

arkiv♥


Ovido - Quiz & Flashcards