Alla inlägg den 4 november 2010

Av julia sofiia johansson - 4 november 2010 19:33

hej.  

asså smalisen behöver ni inte bry er om, dte är bara jag som är på dåligt humör, eftersom mitt jävla knä kronglar hela tiden, så snart tror jag att jag tuppar av, funderar på att kanske ringa in till sjukgymnasten själv och fråga om vi kan komma in snart, vi har väntat i två månader och lite till för att komma in till KSS i skövde. och nu skriver jag en annan sak också, hela min skinka dunkar... men nu ska jag hämta min värmekudde. 

hejdå.

Av julia sofiia johansson - 4 november 2010 09:10

godmorgon. 

som vanligt är jag trött, även om jag la mej klockan 23:10 igår, borde väll vara piggare då elle ? mådde inte bra igårkväll, så jag var tvungen att lägga mej tidigare, men aja, klcokan 12 åker vi in till skövde, filmen börjar klockan 13:00. Sammys äventyr i 3D. kanske inte den roligaste filmen och se om man säger så, jag var inne på att vilja gå på Saw 3D. men sen så var det ju så att jessicas bror bestämmde vilken film, han valde på Toy Story 3 & Sammys äventyr. Men jag går nog upp om en kvart eller nått, för jag ska ut med hundarna innan jag går bort till jessica. jag kommer nog antagligen vara hos henne ganska tidigt. men det är väll bara bra. men nu ska jag:

  • Platta håret.
  • Sminka mej.
  • fixa fram kläder.
  • göra iordning med pengar och så.
  • gå ut med hundarna.
  • städa i köket...

hejdå.  

Tidigare månad - Senare månad

om mej&mitt liv♥


upp och ner, ner och upp, så äre att vara den man är.♥

veckans fråga♥

hur mycket betyder din blogg för dej ?
 Allt !
 Ganska mycket.
 lika mkt som allt annat gör.
 inte så mkt.
 Annat...

frågor ♥

4 besvarade frågor

tyck till eller bara säg hej :)

alla mina dagar♥

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

alla mina inlägg♥

arkiv♥


Ovido - Quiz & Flashcards