Alla inlägg den 15 november 2010

Av julia sofiia johansson - 15 november 2010 19:35

hej.

funderar just nu på att kanske börja skriva en önskelista till min moster&mormor, de vill nog ha min önskelista rätt snart, men även mamma&pappa vill nog ha en, så jag ska nu sätta mej och skriva lite. men jag kan ju nästa skriva vissa saker jag önskar mej.


  • VCT adidas tröjor.
  • Adidas väska Grön&vit eller Lilla&blå.
  • smycken, som t.ex halsband, örhängen för 4 hål, armband m.m
  • ta hål i örat för 4de gången.
  • piercsa(stav..) i navel.

ja det var nog lite av det jag vill, men jag kanske ska fråga mamma om hon kan följa med mej upp en dag till guldsmedsaffären och ta ett 4de hål i örat. isf denna veckan, inte senare, annars kan jag likagärna önska mej det, men ajja. då vet ni lite vad jag önskar mej i julklapp. alla får ha det bra. detta blir sista inlägget för idag.

hejdå.


     

Av julia sofiia johansson - 15 november 2010 15:39

hej.

kan ju börja med att jag hade dålig uppdatering igårkväll, men jag satt hemma hos mormor&morfar och lånade pappas mobil, han har fri surf så jag knde gå in och skriva ett litet mobilblogg-inlägg, men när jag hade skrivit rubriken så behövde pappa åka iväg på bowlingmatch, så jag han intne uppdatera, men kvällen igår var jättemysig, vi åt köttfärspaj, det var helt okej, sen fick vi någon kladdkaka med choklad i som jag strax ska baka tror jag. eller så ska jag baka min specialre kladdmuffins de blir så underbart goda, skolan idag har även varit bra, på kemin för att vi hade jobbat om ämnet "Luft&Vatten" så fick vi titta på Hitta Nemo. skitroligt, man går i 7an och har världens coolaste lärare som låter en titta på hitta nemo  faktiskt ganska rolig film, men nu ska jag lyssna på muik, äta & göra spnaksa läxa som är till fredag 20-30 ord och en text.. aja, alla får ha det bra   

hejdå.


    

Tidigare månad - Senare månad

om mej&mitt liv♥


upp och ner, ner och upp, så äre att vara den man är.♥

veckans fråga♥

hur mycket betyder din blogg för dej ?
 Allt !
 Ganska mycket.
 lika mkt som allt annat gör.
 inte så mkt.
 Annat...

frågor ♥

4 besvarade frågor

tyck till eller bara säg hej :)

alla mina dagar♥

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

alla mina inlägg♥

arkiv♥


Ovido - Quiz & Flashcards