Alla inlägg den 14 november 2010

Av julia sofiia johansson - 14 november 2010 15:45

hej.

hade ju lite dålig uppdatering igår, så jag tar igen den idag. för en timma sen var jag&min söta mamma på hem&hobby. då fick jag 3 mappar&ett packet med blystifts pennor. sedan fick jag en nötcream som jag redan har ätit upp sedan köpte hon tyg till min kusin också. tack för det kapet mamma strax ska mamma måla på mitt Grafittinagellack så jag stänger av datorn strax. klockan 5 serveras det kvällsmat hemma hos mormor&morfar för min släkt. underbart med köttfärspaj.  sedan får jag ju träffa min underbara kusin Linnéa också. här har ni bilder på vad jag köpte & mina två nagellack.



     



det ena nagellacket suger rent ut sakt. men nu ska jag blogga färdigt för idag.

hejdå. 

  


Av julia sofiia johansson - 14 november 2010 14:16

hej.

jag tycker att en söndag är en parfekt bloggdag, jag bloggar oftast som mäst på söndagar. om ni nu vill att jag besöker er så kan ni bara komentera en kort komentar med din blogg som hemsida.  jag sitter just nu och gör iordning mina naglar för att när vi målade grafittinaglar igår så blev det inte bra. men nu ska jag måla högerhanden och så, sedan när mamma kommer hem ska hon måla på nagellacket. härlig söndag kan man säga. startar nog en liten veckans blogg i morgon, en ny veckans fråga kommer också ut. ni får passa på att rösta på den frågan jag har nu. så vill jag bara säga en sak till: trevlig söndag&fars dag.

hejdå.


   

Av julia sofiia johansson - 14 november 2010 10:50

  godmorgon  

jag är trött, men det är väll som vanligt. igår kväll hade vi gäster här hemma. mysigtmysigt. vi målade grafitti nagellack&kollade på film, vi spelade wii&ät tacos&tacoskyckling, är inte speciellt förtjust i tacos men jag åt ändå. sen klockan 00:30 åkte dem tror jag. jag hade då skitont i huvudet så jag somnade klockan 23:15 eller nått, sedan sov jag till 00:15, så jag var äll lite piggare då. men jag somnade klockan 01:00 igen så ah, ingen sen natt ändå. idag är det ju fars dag, så pappa har fått presenter, en skjorta(stav...)&ett par "Världens Bästa Pappa" strumpor fast ah, dem var väll snygga om man säger så. senare ska vi hem till Mormor&Morfar och äta kvällsmat med hela släkten på mammas sida, mysigt det. fast dit ska vi klockan 17:00 & jag är inte sugen på skola imorgon igen. men så är det, kan ju säga att mitt prov är jag inte säker på att det blev bra.. men jag får hoppas jag är nog godkänd åtminstone. men nu ska jag fortsätta att lyssna på musik. ska nog fota lite sen, så ni får nog se några bilder sen tror jag. plus att snön är borta nu ! tack vare regnet igår, gött !   

hejdå.  

Tidigare månad - Senare månad

om mej&mitt liv♥


upp och ner, ner och upp, så äre att vara den man är.♥

veckans fråga♥

hur mycket betyder din blogg för dej ?
 Allt !
 Ganska mycket.
 lika mkt som allt annat gör.
 inte så mkt.
 Annat...

frågor ♥

4 besvarade frågor

tyck till eller bara säg hej :)

alla mina dagar♥

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

alla mina inlägg♥

arkiv♥


Ovido - Quiz & Flashcards