Direktlänk till inlägg 10 december 2010

tbx...

Av julia sofiia johansson - 10 december 2010 22:02

hejhallå.

nu äe jag tbx sen igår. kan ju dock säga att jag inte läg vaken inatt då. kändes ganska skönt, för en gångs skull vaknade jag inte för tidigt iaf. dock var jag lite halvseg efter att varit väkt av alarmet klockan 06:15. somtur finns det tvprogram som gör en pigg, som exempelvis "Ska du säga" och "Nanny". plattången ska ju självklart bränna sönder min hals, det gjorde lite ont. sedan träffade jag ju jessica och moa som vanligt 07:35/40.. jaja spelaroll vilken tid. vi började med Engelsa och slutade dagen med bild, alltså slutade vi 14:30. inte roligt på en fredag men. vi gick hem till jessica, jättekul hade vi. sedan hade vi lite tråkigt så vi kom på att vi kunde gå ut och åka lite bob i backen. sedan blåste vi upp ett traktordäck, som vi sedan åkte på. det var otroligt roligt. sedan kom mamma ut med pepparkakor och glögg. så satt vi uppe i backen och fikade. underbart mysigt, det var kalltmen ändå varmt om händerna. sedan åkte vi lite till. sen gick vi hem då var det bara kallt och vi var trötta. jag gick direkt in i duschen. sedan kollade vi lite på idol och käkade pringles. otroligt spännande var det. idag var de båda jämna, men Jay ska vinna, INTE minnah! det är inte okej. men nu ska jag luta mej tillbaka och tänka lite, finns lite engelska som kanske ska göras, eller ja, jag vet inte.

hejdå.


    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julia sofiia johansson - 26 januari 2011 10:53

och börjar på blogg.se nu istället. kände att jag ville byta igen. så kolla gärna in : www.juliasofiiajohansson.blogg.se så gör du mej en god gärning :) ...

Av julia sofiia johansson - 25 januari 2011 14:15

eftersom jag precis vaknade. blev ingen skola idag eftersom mitt huvud snart sprängs, kallsvettas, hostattack och FEEEEEEBEEEEER  . så jag vaknade nu för en halvtimme sedan efter att ha vaknat, somnat om, vaknat osv. så nu har jag vaknat ordentligt. ...

Av julia sofiia johansson - 24 januari 2011 19:27


eftersom jag har sjukt tråkigt och ligger hemma med feber typ så är jag inet sugen på att göra någonting. förut tänkte jag vila. men kunde inte, var tvungen att kolla igenom lite komentarer på en sofijah låt, måste säga att allt där är hemskt. all sa...

Av julia sofiia johansson - 24 januari 2011 18:07


har inte bloggat på ett tag nu men jag ska väll försöka nu. även fast jag måt skit! kan det vara chalakansfeber som kommer tillbaka? har iaf sjukt ont i huvudet och har säkert feber. har även en jävla tandvärk men det beror ju på  min lilla fucking r...

Av julia sofiia johansson - 22 januari 2011 00:52

kom hem från skövde för typ 45 minuter sedan, så nu är jag skittrött! men jag ville ju såklart blogga eftersom jag inte uppdaterat under dagen. igår(fredag) var vi på valhall! det var jsukt skoj, svettigt och skönt men det visste man ju innan vi kom ...

om mej&mitt liv♥


upp och ner, ner och upp, så äre att vara den man är.♥

veckans fråga♥

hur mycket betyder din blogg för dej ?
 Allt !
 Ganska mycket.
 lika mkt som allt annat gör.
 inte så mkt.
 Annat...

frågor ♥

4 besvarade frågor

tyck till eller bara säg hej :)

alla mina dagar♥

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

alla mina inlägg♥

arkiv♥


Ovido - Quiz & Flashcards