Alla inlägg den 14 december 2010

Av julia sofiia johansson - 14 december 2010 15:54

hej.

uppdaterade inte igår, alltså så uppdaterar ju nu, ska då iväg 16:40, så jag ska göra iordning mej så jag snabbar mej med inlägget. igår så vare skola till 14:40. sedan åkte jag och jessica till hem och hobby. jag som har så himmla dålig fantasi, hittade något perfekt till min mamma&pappa i julklapp. men jag lägge rinte upp det här eftersom det då kan bli avslöjat. så ja, ganska nöjd med mina julklappar. sedan åkte vi hem till jessica och slog in alla paket och allt. så nu är jag klar med julklapparna, förutom en sak från slöjden som inte är klar än. men jaja, efter det så åkte vi iväg till hallen för att kolla en sväng på lussevolleybollen, men det var då inte speciellt kul. fanns typ inget att göra förutom att kolla lite på volleyboll. så ja, vi åkte väll hem vid 9 tiden.. då gick jag in i duschen. orkade inte med datorn just då. så klockan 22:00 sov jag nog. idag har det varit ganska lugnt i skolan. jo juste, jag hade alla rätt på matteprovet & på svenskan. sjukt nöjd med det just nu. vi har även spelat volleyboll på idrotten. vi slutade då 13:40. så jag var väll hemma klockan 14:15 eller nått. då värmde jag en pannkaka & tog mej en macka. har även gjort engelska som ska vara inne på fredag. så ja, jag är lite pressad. men nu ska jag gå och göra iordning mej för att åka iväg till hallen för att spela badminton. så vi ses.

hejdå.


  

om mej&mitt liv♥


upp och ner, ner och upp, så äre att vara den man är.♥

veckans fråga♥

hur mycket betyder din blogg för dej ?
 Allt !
 Ganska mycket.
 lika mkt som allt annat gör.
 inte så mkt.
 Annat...

frågor ♥

4 besvarade frågor

tyck till eller bara säg hej :)

alla mina dagar♥

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

alla mina inlägg♥

arkiv♥


Ovido - Quiz & Flashcards