Alla inlägg den 20 december 2010

Av julia sofiia johansson - 20 december 2010 20:17

nu taggas julen. bara 4 dagar, det är helt sjukt vad tiden går fort. kändes som det var igår man började 7an. när man stig där, kände knappt någon, eller jo, de man spelar fotboll med och kanske kände lite innan. men alla andra var typ anonyma. sen känner man bara nu efter en termin. måste börja med att säga att våran idrottslärare sa att vi var så bra på volleyboll så vi kunde nästan möta killarnas 9or. kändes ganska bra. sen så är vi en helt underbar klass. men a´ja, då är det körslaget i morgon och vi ska sjunga Rudolf med röda mulen. känns ju helt okej, alla är duktiga så det kommer gå super. är lite smått arg just nu, för jag har fått exem vid ögat.. det svider som in i helvete och jag har ont i huvudet. fast det beror på att jag inte har drukit något idag. men skit sak samma. just nu längtar jag till helgen. då blir det följande:

24(julafton) firas hemma hos moster med släkten.

25 firas då hemma, med släkten då också.

26(annandagen) drar vi till skövde och träffar kusiner osm vi inta har träffat på aslänge och vi träffar också farmor&rolf och pappas kusin tror jag. men nu ska jag be mamma sätta upp flätor så håret är lockigt imorgon. så vi ses, vi slutar klockan 11/12 i morgon, sedan drar jag, jessica&moa hem till jessica och byter julklappar. ska bli super mysigt.

hejdå.


    

om mej&mitt liv♥


upp och ner, ner och upp, så äre att vara den man är.♥

veckans fråga♥

hur mycket betyder din blogg för dej ?
 Allt !
 Ganska mycket.
 lika mkt som allt annat gör.
 inte så mkt.
 Annat...

frågor ♥

4 besvarade frågor

tyck till eller bara säg hej :)

alla mina dagar♥

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

alla mina inlägg♥

arkiv♥


Ovido - Quiz & Flashcards