Alla inlägg den 3 december 2010

Av julia sofiia johansson - 3 december 2010 23:45

hallåhallå.

klockan 20:15 gick jag&jessica och tog en 50 minuters lång runda genom lilla hjo. mysigt men kallt. var ju inte så mycket liv ute då, mötte kanske några bilar men inte mer. det var skönt att komma ut. imorgon äre ju match. undra hur vaken man kommer vara då, men jaja spelaroll. nu har jag kollat på idolsemifinalen, FYFAN säger jag bara, vill bara skrika. MINNAH ISTÄLLET FÖR OLLE ? FÖRSTÅR SVENSKA FOLKET VAD DEM HAR GJORT ELLER ?  så kan det vara, men man vill ju förfan inte att minnah ska gå vidare när Olle var typ dubbelt,dubbelt,dubbelt,dubbelt så bra.. FYYYYFFAAAAAN !!!! vill bara skrika, men det sover folk här hemma så ingen idé att skrika.. men nu ska jag skriva av mej och dunka musik till handbollstaggning. ha en trevlig fredag kväll nu. 

hejdå.


    

Av julia sofiia johansson - 3 december 2010 19:33

hahahaha, hej.

kan bara inte sluta skratta. det var ganska länge sedan vi 3 värkligen hittade på någonting tillsammans. gud vad vi skrattade, vad mycket en googlebild kan få en att le&skratta. fick också reda på att jag hoppar in som reserv imorgon på handbollsmatchen för att en inte kunde vara med. vi ska ju även prata om våra nummer som blir så himla mycket prat om. spelar ingen roll vilket nummer man har, bara man får spela. så ja, jag sitter och laddar lite handboll och spelar dunkmusik så ha en trevlig kväll. nu ska jag sätta mej och göra en liten header, vet inte riktigt hur jag ska göra men aja, får se hur det blir.

hejdå.


      

Av julia sofiia johansson - 3 december 2010 08:54

hoho,,

nu står jag i skolan, pratar med en pratkvarn. haha, jätte kul, eller inte.. väntar på att lektionen ska börja, som börjar klockan 09:10. men nu ska jag kolla datorn med jessica.

hejdå  


  

om mej&mitt liv♥


upp och ner, ner och upp, så äre att vara den man är.♥

veckans fråga♥

hur mycket betyder din blogg för dej ?
 Allt !
 Ganska mycket.
 lika mkt som allt annat gör.
 inte så mkt.
 Annat...

frågor ♥

4 besvarade frågor

tyck till eller bara säg hej :)

alla mina dagar♥

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

alla mina inlägg♥

arkiv♥


Ovido - Quiz & Flashcards