Alla inlägg den 21 december 2010

Av julia sofiia johansson - 21 december 2010 22:32

kommer nu att länka på bloggen. så ifall ni vill bli länkade skriv en liten komentar så länkar jag er här under:


Filippas blogg: www.drottningen.devote.se
Malins blogg: www.outlives.blogg.se
bomba med bloggar nu, har ändå inte mkt att göra.
  
Av julia sofiia johansson - 21 december 2010 21:00

åh gud vad skönt med jullov.  har då börjat första dagen på lovet med några härliga timmar med de bästa. vi hade det sjukt mysigt. började med skolan klockan 8 då vi taggade för körslaget. det gick väll sådär. tyckte dock att priset delades ut till fel klass av vissa själ. vi van inte om ni inte förstog det. sedan var det mys i sal 20 med den mysigaste klassen man kan ha. vi kollade bland annnat på bilder på elever som våran lärare hade mellan 1970 till början på 1980 talet.. som tur var så han han inte så långt till 1990 då min mamma gick ur 9an. shuoo säger jag bara, såg väldigt många ansikten som jag kände igen. även fick vi höra om elever som hade råkat illa ut nu. ussh det lät hemskt! efter det gick vi upp till hallen för att lyssna på några som sjöng och även delade de ut lite priser från skolmästerskapet. skolprästen pratade också.. sedan var det slut typ 11. då vare JULLOV dåe. efter det var det ju hem till jessica och fira lite halv jul, 3 dagar innan aftonen. mysigtmysigt. sedan gick jag hem, har typ dunkat Jay Smith - Dreaming people sedan dess typ hela tiden. nu känner jag att datorn börjar lagga lite smått. men nu ska jag fråga pappa om skype. ha det bra.

hejdå.


  

om mej&mitt liv♥


upp och ner, ner och upp, så äre att vara den man är.♥

veckans fråga♥

hur mycket betyder din blogg för dej ?
 Allt !
 Ganska mycket.
 lika mkt som allt annat gör.
 inte så mkt.
 Annat...

frågor ♥

4 besvarade frågor

tyck till eller bara säg hej :)

alla mina dagar♥

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

alla mina inlägg♥

arkiv♥


Ovido - Quiz & Flashcards