Alla inlägg den 15 december 2010

Av julia sofiia johansson - 15 december 2010 22:00

tjenaretjenare.

nu är jag tillbaka efter ett besök i hallen. vi pratade om hur det blev på SM och då, vi ska ju bo på hotel och äta hotel frukost! mums underbart! men jaja, jag kom till jessica klockan 20:45 eller nått. sedan kollade vi på maria wern som nyss slutade, så nu sitter vi vid datorn. men nu ska vi sattsa på att sova. + att vi sitter uppe nu och att jag sover hos henne nu betyder att vi har sovmorgon till 09:40 imorgon, så ägda ! +att jag sitter med jessicas dator, så nu ska jag nog lämna ifrån mej den. 

hejdå.


  

Av julia sofiia johansson - 15 december 2010 16:00

hoho, här kommer ett litet inlägg från julia&jessica.

igår var det ju träning, det var ju helt okej. tack vare några blev det fys. jag var hemma typ 20:10 eller nått, sedan duschade jag&sedan la jag mej och taggade lite VOLLEYBOLL! idag klockan 08:00 spelade vi volleyboll turnering. vi ääägggddeee tiiieep. ne men vi van 4 förlorade 1. det var tre lag som förlorade en match, så ja, vi kom delad 1:a platts. eller ja, sedan räknade dem ihop alla poäng. då hade vi mest. våran Idrottslärare var sjukt nöjd med oss två tjej lag från 7B. ganska nöjd själv faktiskt. fick till några hårda och bra survar & några fina smärsar(stav...). tror att hela mitt lag är sjukt nöjda med insattsen. vi gick tillbaka till skolan och började lektionen 12:50. den slutade då klockan 12:25. sedan en lektion till, så vi slutade klockan 15:00.. gjorde även klart mitt slöjdprojekt som ni då inte kommer att få reda på eftersom det är en julklapp. så ja, nu sitter jag och jessica och dunkar sjukt bra musik, eller ja, nej kanske inte den bästa men. nu ska jag strax hem och duscha sen ska jag iväg på handbollsmöte med F96/97. eftersom vi inte har träning idag så blev det möte istället. så nu ska jag och jessica fortsätta dunka.

hejdå.


  

om mej&mitt liv♥


upp och ner, ner och upp, så äre att vara den man är.♥

veckans fråga♥

hur mycket betyder din blogg för dej ?
 Allt !
 Ganska mycket.
 lika mkt som allt annat gör.
 inte så mkt.
 Annat...

frågor ♥

4 besvarade frågor

tyck till eller bara säg hej :)

alla mina dagar♥

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

alla mina inlägg♥

arkiv♥


Ovido - Quiz & Flashcards