Alla inlägg den 28 december 2010

Av julia sofiia johansson - 28 december 2010 22:09

fyra dagar kvar tills det är 1/1-11 ! Ganska gött om man säger så. men då undrar jag bara vad alla ska göra på nyår? själv så ska jag hem till jessica och antagligen inte skjuta några raketer.. har inga att skjuta! men ja, idag har jag gjort lite grejer, exempelvis vart med jessica, bärt 8 påsar med pellets i med ryggont, spelat Wii, varit hos henne m.m om bara typ 5 minuter ska jag ta en snabbdusch. imorgon ska jag träna handboll, skönt efter en god helg och några fler dagar, ska nog börja gå på gymmet snart igen. har inte varit hemma så har inte haft tid. men jag kommer tillbaka om 20 min.

hejdå..

Av julia sofiia johansson - 28 december 2010 15:29

jag är! vet inte hur många gångar jag har lyssnat på denna låten bara idag.. den är så underbart bra men jag tänkar bara på hur det skulle vara att va en sådan som inte mår bra, har inget hem, inga pengar, ingen familj, är sjuk.. Lyssna och Njut !

märkte precis att det inte gick att kolla på klippet efter att ha uppdaterat inlägget. så ni får helt enkelt klicka på länken istället.


http://www.youtube.com/watch?v=o9tJW9MDs2M

Av julia sofiia johansson - 28 december 2010 12:04

så trött är jag. igår åkte vi ju skridskor och massa annat, så nu är jag otroligt trött! vaknade klockan 10:00 ungefär tror jag, så är ganska trött. men nu har jag gjort iordning mej och snart kommer jessica tror jag, kan ju alltid vara snäll och visa en bild på hur jag ser ut:


men nu ska jag göra iordning pårummet. måste såga att det buuuunkar här i huset just nu! men nu ska jag gå.

hejdå.

p.s glöm INTE veckans blogg-finalisterna, har än så länge bara fått 1 röst. så kom igen nu RÖSTA PÅ!

om mej&mitt liv♥


upp och ner, ner och upp, så äre att vara den man är.♥

veckans fråga♥

hur mycket betyder din blogg för dej ?
 Allt !
 Ganska mycket.
 lika mkt som allt annat gör.
 inte så mkt.
 Annat...

frågor ♥

4 besvarade frågor

tyck till eller bara säg hej :)

alla mina dagar♥

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

alla mina inlägg♥

arkiv♥


Ovido - Quiz & Flashcards