Alla inlägg den 12 december 2010

Av julia sofiia johansson - 12 december 2010 21:49

godkväll på er alla.

idag har jag spelat match mot Tibro. det gick väll bra. vi van med 22-20. härligt vill säga. sedan väntade jag, jessica & massa andra i laget på att föräldramötet skulle vara klart. sedan så åkte vi hem, jag&jessica ägde ju på WII, det nya Donkey Kong spelet.. vi kom till värld 2, bara en smula hjälp av min lillebror. sedan åt vi och spelade lite till. sen så gick vi hem till henne. där åkte vi till ica, sedan hem till henne och kolla på tv&spela något FRIDA-spel. det var en riktigt rolig dag. men nu har jag taggat upp morgondagens skola med lite engelska, så nu ska jag sova.

godnatt. 


  

Av julia sofiia johansson - 12 december 2010 09:55

hejhallå, nu är det morgon igen.

somnade då 01:20 igår och kom på att det var match idag så jag fick gå upp tidigt.. men jag ör ganska pigg nu, så klockan 10:35 åker jag upp mot hallen för att krossa tibro med hjälp av mina bäsdta tjejor ! taggad upp till 110% nu asså. nu tar vi dem, det är inget mer om saken. men nu ska jag packa, göra iordning mej. sen senare blir det väll antagligen att vara med någon eller något.

hejdå.


  

Av julia sofiia johansson - 12 december 2010 00:45

nu är bloggdesignen helt klar, kanske inte den bästa, men den blev väll lite bättre än den andra. har dock inte precis ändrat massor men man får ju ibland redigera lite när man har tråkigt. nyss kom jag även på hur man ska säga nu, klockan är 00:45, vad ska man säga? godkväll eller tidig morgon ? kom bara upp som tanke. men så är det. imorgon klockan 12:00 spelar vi hemma match mot Tibro HK. får se om jag hinner blogga innan samlingen som är klockan 11:00. så ja, nu ska jag iaf sova tror jag.

godnatt allihopa.


    

om mej&mitt liv♥


upp och ner, ner och upp, så äre att vara den man är.♥

veckans fråga♥

hur mycket betyder din blogg för dej ?
 Allt !
 Ganska mycket.
 lika mkt som allt annat gör.
 inte så mkt.
 Annat...

frågor ♥

4 besvarade frågor

tyck till eller bara säg hej :)

alla mina dagar♥

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

alla mina inlägg♥

arkiv♥


Ovido - Quiz & Flashcards