Alla inlägg den 7 december 2010

Av julia sofiia johansson - 7 december 2010 21:37

hejhallå, nu är jag tillbaks igen.

har varit uppe i hallen i 3 och en halv timma nu, från 5 till halv 9. det är trevligt det. men nu ska jag nog tankä mej att jag ska slumra för jag har sjukt ont i min mage. så alla får ha det bra. ville bara passa på att länka lite nu. eller ja, en blogg. men är ni sugen på att bli länkadfe så varsegod. skriv en komentar med din blogg i så lovar jag, jag länkar.


http://www.livetiettnotskal.bloggplatsen.se


där har ni någonting att titta på en tisdag. nu skaj ag kolla på desperet housewifes(stav...).

hejdå.

  

  

Av julia sofiia johansson - 7 december 2010 15:28

hejhallå. 

detta inlägg blir väll en bildbombning. från i söndags&igår.. eller ja, inte många bilder men asså ja, ni förstår.. idag gick vi till 13:40. vi hade prov på morgonen, det gick faktiskt jättebra tycker jag då iaf. sedan kom jag hem. satte mej och skrev lite spanska typ. ganska roligt alltså, eller inte.. förstog inte vad jag skrev men. så nu ska jag strax göra iordning mej för att åka upp till hallen. ska hjälpa till med att träna i de två första badmintongrupperna sedan ska jag spela en timme själv oxå. men aja, nu kan det ju komma lite bilder oxå istället för att jag ska tjata hela tiden.


söndag:

                     

innan vi bakade pepparkakor.  mina läxor&prov..

måndag:

                       

hade tråkigt igår så jag skrev lite..    spanska texten. 

 

                      MITT NINTENDO DS


la märke till att jag fick med de två sista bilderna(dsbilderna) från idag men det spelar väll ingen roll. men nu ska jag göra iordning mej. får se om jag bloggar sen när jag kommer hem.

hejdå.


       

om mej&mitt liv♥


upp och ner, ner och upp, så äre att vara den man är.♥

veckans fråga♥

hur mycket betyder din blogg för dej ?
 Allt !
 Ganska mycket.
 lika mkt som allt annat gör.
 inte så mkt.
 Annat...

frågor ♥

4 besvarade frågor

tyck till eller bara säg hej :)

alla mina dagar♥

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

alla mina inlägg♥

arkiv♥


Ovido - Quiz & Flashcards