Alla inlägg den 6 december 2010

Av julia sofiia johansson - 6 december 2010 21:41

hej..

jag kan vara ärlig att säga att känslosamma stunder inte är min grej. jag fällde många tårar medans vi stog där inne. det var verkligen otroligt jobbigt. men så är det. man får ju hoppas att det fixar sej. JAG ÄLSKAR ER F96/97 HK Guldkroken. vi är bäst, så är det bara. just nu har vi det känsligt, men jag lovar er, vi fixar det tillsammans, det är sånt man har ett lag till! men nu ska jag prata om ja, vad jag gjorde nyss, jag har ju inte gjort så mycket sedan jag var i hallen och så. eller jo, jag har ätit pytt i panna med inte goa stekta ägg. efter det har jag gjort lite läxor och så. inte mkt mer har jag hunnit med, denna veckan har vi ju fått 3 prov, ett i morgon, ett på torsdag&ett på fredag. får se hur det går, men morgondagens kommer nog gå super tror jag. Svenska synonymer är väll inte så svåra eller? det tycker inte jag nu iaf när jag kan dem. igår tröttnade både jessica & min kusin på mej när de förhörde mej. men nu är det nog dags att stänga av denna lilla manicken och hitta ner till sängen. snurra lite i huvudet över vad som händer, vad som har hänt&vad som kommer att hända...

hejdå  


    

Av julia sofiia johansson - 6 december 2010 16:59

hejhallå

jag vet då att jag inte var inne och bloggade igår, hade inte tid. kan då skriva lite om gårdagen då.


  • Söndag: klockan 10:30 gick jag hem till Jessica. jag hjälpte henne platta håret. sedan gick jag hem klockan 12:30 och lagade mat till bara mej. sedan gick jag hem till jessica igen. klockan 13:30 åkte vi inte till skövde. har då ingen bild på vad jag köpte. men jag köpte en Rosa klocka på Claes Olsson för 129 kr. sen köpte jag en tvåpack med ringar för 50 kr. sedan köpte jag julklappar till min lillebror. ska nog åka upp till stan i veckan och köpa lite julklappar till mamma&pappa. men aja, sedan kom jag hem. klcokan var ca 18:00. klockan 18:30 kom mnågra från släkten. då bakade vi pepparkakor. jättemysigt. jag, min lillebror&våra kusiner körde lite wii. jag ägde ju verkligen.. men aja, de åkte hem klockan 22:00. då gick jag in i duschen. 22:45 låg jag i sängen tror jag.
  • Idag(måndag): Började ju klockan 08:00 som vanligt. vi hade Mentorstid, Språkval, Hälsa, Engelska, Biologi & Matte.  på mentorstiden tränade vi på Rudlf med röda mulen. på spanskan jobbade vi två&två. på hälsan kollade vi på film. på engelskan jobbade vi med topmodel grejer. på biologin kollade vi på gilm, om insäkter tror jag. på matten var det slappt, men vi räknade ändå. vi spelade ett spel, typ som jeapody eller vad det nu heter om ni nu vet vad det är. sedan slutade vi, då var klockan 14:40.. långdag alltså.. på hemvägen var det väll snöbollskrig&så med massor av folk. sedan kom jag hem, satte mej och åt, sedan har jag tränat på svenskaprovet tills i morgon.. det går faktiskt jättebra. 

men nu ska jag göra iordning mej och ha förhör på svenskan, sen ska jag upp till hallen.

hejdå.


      

om mej&mitt liv♥


upp och ner, ner och upp, så äre att vara den man är.♥

veckans fråga♥

hur mycket betyder din blogg för dej ?
 Allt !
 Ganska mycket.
 lika mkt som allt annat gör.
 inte så mkt.
 Annat...

frågor ♥

4 besvarade frågor

tyck till eller bara säg hej :)

alla mina dagar♥

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

alla mina inlägg♥

arkiv♥


Ovido - Quiz & Flashcards