Alla inlägg den 10 januari 2011

Av julia sofiia johansson - 10 januari 2011 21:00

före lovet är slut.. inte okej att ha ett kort lov. kändes som det var igår man firade jul. man fick alla sina julklappar. dagarna går ju supersnabbt. så nu hoppas vi att det är sportlov, påsklov och sommarlov så snart som möjligt. men nu ska jag stänga av datorn och sova ett tag, för i morgon börjar den förbaskade skolan, det bästa är att vi inte går till 3, vi går till 13:40. slutar med idrott.. kom hem för typ 1,5 timme sen från gymet efter en timmas Easy Line pass. jag vet att nästa vecka blir det bollkår. så nu ska jag försöka strecha ut min axel igen.. ha en bra måndagskväll.

Av julia sofiia johansson - 10 januari 2011 17:08

jag har haft.. har spelat wii, suttit här vid dotorn och slöat. känner att jag behöver röra på mej så jag tar mej ett easy line pass på gymet om 54 minuter. jag och min hund har även gossat lite under dagen. men imorgon börjar skolan och även badmintonen efter några veckors ledighet. men här har ni en bild på mej och Morriz:)


    


Av julia sofiia johansson - 10 januari 2011 13:27

ville bara säga att det är halt och snöigt och det blåser som in i bövulen ute! så jag har varit ute med hundarna 2 gånger nu och det är ISKALLT UTE! nu tycker jag att snön ska bort, någon som håller med? ;)

Av julia sofiia johansson - 10 januari 2011 11:00

vaknade för en kvart sen av att 3 lastbilar körde runt här i detta lilla kvarter och för att även min hund skällde sönder mina öron. sitter just nu hemma och kolla igenom lite gammla bilder för typ 100ade gången, sen ska jag nog ringa jessica när jag har varit ute med hundarna! så ha det superbra så hörs vi sen! :)

Tidigare månad - Senare månad

om mej&mitt liv♥


upp och ner, ner och upp, så äre att vara den man är.♥

veckans fråga♥

hur mycket betyder din blogg för dej ?
 Allt !
 Ganska mycket.
 lika mkt som allt annat gör.
 inte så mkt.
 Annat...

frågor ♥

4 besvarade frågor

tyck till eller bara säg hej :)

alla mina dagar♥

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

alla mina inlägg♥

arkiv♥


Ovido - Quiz & Flashcards