Alla inlägg den 5 januari 2011

Av julia sofiia johansson - 5 januari 2011 23:38

den underbara morgonen/dagen/kvällen. från 9-22 var vi hemma hos julia hela laget och hade Harry Potter marathon. fuck vad mysigt det var! vi kollade på 4 eller 5 filmer tror jag. några gick till ICA och handlade vad vi behövde under dagen. som tex. grejer till tacosen & varma mackorna. måste säga att vi lagar mat ganska bra, eller är det inte så? kvällen var guldvärd. det var även en viss person som älskar att ta bilder på mej, så ni kan få se en het bild med en het min på:


    

gud vad fin jag känner mej, mjukiskläder, lite pöösiga bara och typ världens morgonfrisyr.. men så är det, vi var ju bara inne hela dagen lång så det spelade ju ingen roll. men dagen har varit superduperultramysig med laget. alltså en guldvärd dag! nu är det bara helgen som fattas, blir nog lika bra det! men jag är ganska sugen på att sova nu. har lite smått ont i huvudet och ganska ont i magen fortfarande.. men ja, alla får ha en trevlig kväll så ses vi nog i morgon. godnatt!

Tidigare månad - Senare månad

om mej&mitt liv♥


upp och ner, ner och upp, så äre att vara den man är.♥

veckans fråga♥

hur mycket betyder din blogg för dej ?
 Allt !
 Ganska mycket.
 lika mkt som allt annat gör.
 inte så mkt.
 Annat...

frågor ♥

4 besvarade frågor

tyck till eller bara säg hej :)

alla mina dagar♥

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

alla mina inlägg♥

arkiv♥


Ovido - Quiz & Flashcards