Alla inlägg den 9 januari 2011

Av julia sofiia johansson - 9 januari 2011 21:23

efter en jättetrevlig helg med brudarna! bussen gick somsagt klockan ca 13:00 igår. det tog väll ca 3 timmar ner till Stenungsund. vi åt på någon trevlig italiensk resturang bredvid hotellet när vi kom ner. det var helt okej mat. sen gick vi upp och pakade. efter tio minuter gick bussen från hotellet till hallen där vi spelade våran första match mot Hammarö. den förlorade vi med 13-12. sen åkte vi hem, våra tränare fixade mat. sen när vi hade ätit gick vi ett litet gäng till ICA som låg typ 500 meter bort från hotellet. där köpte jag bara en festis och ett tuggumi paket. mycket var det ju inet man köpte men.. sen på vägen in typ i en korsning halkade jag rakt ner på marken i en vattenpöl.. snacka om blött kan man säga! sen var det sova klockan 22:30. idag ställde vi alarmet på 07:00 men ingen vaknade av det så vi sov till 08:00 då vi skulle äta frukost, så det var direkt på med kläderna morgon frillan fick man ha när man gick och åt frukost.. klockan 09:00 gick bussen från hotellet till hallen igen. där spelade vi våran andra match för helgen. den spelades mot Torslanda. den förlorade vi med 22-8.. kändes inte bra. senare åt vi mat och den var inet bra.. så nu sitter jag med världens jäckla magvärk och massa prickar på magen.. grejen är den att jag är laktos intollerant så det måste ha varit någon laktos i maten som de inte var medvetna om.. men det är bara att gilla läget.. sen klockan 15:00 spelade vi sista matchen mot stenungsund.. den vet jag inte hur mycke vi förlorade med men minst 10 bollar tror jag. kan ju säga att jag aldrig mer sover på det hotellet vi sov på under natten.. spökhotell säger jag bara ! men så är det. annars var det väll okej. för er som har sätt julkalendern 2010 så var det som det hotellet nästan. men innan vi kom hem stanade vi i Trollhättan och käkade på donken.. det var helt okej men inte de bästa man kan äta. men det var ju okej så jag åt. vi var hemma ungefär klockan 20:15 tror jag! så dessa två dagar har varit underbara med er tjejer! men nu ska jag vända tillbaka dygnet och sova.. känns ju ganska konstigt att skolan börjar på tisdag men.. alla får ha en trevlig fortsättning på denna hala och kalla söndagskväll! hejdå.

Tidigare månad - Senare månad

om mej&mitt liv♥


upp och ner, ner och upp, så äre att vara den man är.♥

veckans fråga♥

hur mycket betyder din blogg för dej ?
 Allt !
 Ganska mycket.
 lika mkt som allt annat gör.
 inte så mkt.
 Annat...

frågor ♥

4 besvarade frågor

tyck till eller bara säg hej :)

alla mina dagar♥

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

alla mina inlägg♥

arkiv♥


Ovido - Quiz & Flashcards