Alla inlägg den 4 januari 2011

Av julia sofiia johansson - 4 januari 2011 22:20

att detta har varit en bra dag. har gjort lite olika saker, har även träningsvärk i armarna. men så är det när man tränar och annat. har dock börjat tänka på vad jag ska packa med till helgen. men vet inte hur jag ska packa. om jag ska packa i en vanlig sportväska eller en resväska. får se hur jag gör. men nu ska jag göra iordning mej för imorgon klockan 9 ska jag gå hem till julia där det är Harry Potter-marathon med laget hela dagen lång, vi kommer då äta tacos & pizza. känns onyttigt men ändå så himmla kul att hitta på någonting. men nu får jag säga godnatt! 

Av julia sofiia johansson - 4 januari 2011 19:32

till skövde med jessica var inte fel, kom hem för en stund sen. känner mej ganska utmattad men så är det, just nu. jessica sitter just nu vid min sida. men nu ska vi strax hitta på någonting+ att jag var ute och gick med mina hundar i 45 minuter innan skövde så jag är ganska trött. men vi ses antagligen senare. ha det super.

Av julia sofiia johansson - 4 januari 2011 14:07

någonting. ussh vad mina armar, axlar och händer värker. har varit ute med hundarna i en kvart förut, sen var jag ute i en timme och skottade både gången och garageuppfarten. det var ganska jobbigt. träningen idag blev inställd. så nästa gång det är handboll är det i helgen på USM! taggad som bare den. men jag ska precis ställa mej och laga mat. senare ska jag in till skövde. men alla får ha det super. kommer tillbaka ikväll.

Tidigare månad - Senare månad

om mej&mitt liv♥


upp och ner, ner och upp, så äre att vara den man är.♥

veckans fråga♥

hur mycket betyder din blogg för dej ?
 Allt !
 Ganska mycket.
 lika mkt som allt annat gör.
 inte så mkt.
 Annat...

frågor ♥

4 besvarade frågor

tyck till eller bara säg hej :)

alla mina dagar♥

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

alla mina inlägg♥

arkiv♥


Ovido - Quiz & Flashcards