Alla inlägg den 2 januari 2011

Av julia sofiia johansson - 2 januari 2011 14:25

andra inlägget lite, för det var så mycket stavfel och så. jag skriver ett nytt istället. i fredags var en jättebra dag! det var hur mysigt som hällst! ganska kallt var det när vi var ute med hundarna. men det var en helt guldvärd kväll ändå! jag och jessica tog även lite oseriösa bilder den kvällen. men jag såg ut såhär då:


inte det finaste kortet men det var det ända som var bäskärat(eller vad men nu säger). vi var ute och gick en stund när alla raketer sköts. det var jättemysigt. när klockan var 02:30  eller något gick jag och min familj hem! igår var det ännu en underbar dag/kväll. vi kollade på film och hade almänt kul! vi kollade på Familj på väg & Patrik 1,5. familj på väg var ju bättre än patrik 1,5 som man redan har sett! klockan 23:45 var jag hemma efter en runda med hennes hund! idag vaknade jag 10:15 för att jag inte var speciellt trött. så jag la mej och lästa ur Justin bieber boken som jag fick i julklapp! den är sjukt bra. så söt&snygg han är på alla bilder asså. sen åt jag lite frukost. efter det satte jag på datorn en stund. efter det gjorde jag iordning mej och städade lite på mitt stökiga rum som såg ut som en svinstia..    och sen har jag ätit. pommesfrites(stav...) med kött och kall bearnéissås(haha stav...).  men nu kommer strax bästa jessica! så ha det sjukt bra.

glöm inte att veckans blogg är avstängd härifrån nu, så jag startar en på måndag nästa vecka igen!

hejdå!



Tidigare månad - Senare månad

om mej&mitt liv♥


upp och ner, ner och upp, så äre att vara den man är.♥

veckans fråga♥

hur mycket betyder din blogg för dej ?
 Allt !
 Ganska mycket.
 lika mkt som allt annat gör.
 inte så mkt.
 Annat...

frågor ♥

4 besvarade frågor

tyck till eller bara säg hej :)

alla mina dagar♥

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

alla mina inlägg♥

arkiv♥


Ovido - Quiz & Flashcards