Alla inlägg den 8 januari 2011

Av julia sofiia johansson - 8 januari 2011 11:49

nu är det inte lkångt kvar tills vi åker. det är bara 1 timme & 11 minuter ! taggad är jag iallafall. men jag tänkte att ni kunde få se en bild på min packning som nu står klar på mitt städade rum:


den väskan med ett blåvitt IFK Hjo märke på är sportkläderna i. i den andra röda IFK Hjo teamsportia väskan är det annat. i adidasväskan är det smått och gott som jag ska ha i bussen påvägen till Stenungsund. vet att det kanske inte var så intressant men jag har typ ingenting att göra så jag var tvungen att hitta på något. så jag bloggade lite. det är inte fel nu. men ha det super nu. på tisdag börjar skolan igen så jag kommer vara ganska oaktiv på bloggen. på tisdag börjar även badmintonen igen. så nu kommer jag vara dålig på att uppdatera pågrundav att jag inte hinner med datorn. men det är ju nästa vecka så nu är det lugnt än så länge. men nu ska jag fixa någon mat att äta tror jag.

ha det bra så ses vi :) 

Av julia sofiia johansson - 8 januari 2011 10:16

alla. vaknade ganska tidigt idag, tyckte det var ganska konstigt. vaknade klockan 9 av någon konstig anledning.. men jaja. kalaset igår var väll helt okej. klockan 21:30 gick jag och min kusin ut för att träffa Jessica. det gjorde vi vid isplanen vid hammarnskolan. vi vär där till 22:40 eller något sden gick vi hemmåt, det var ganska kallt och fanns inte mycke att göra då. vi pratade lite om vad som händer. eftersom vi inte har träffats sen i tisdags så passade vi på innan jag åkte. efter att ha träffat jessica gick jag och min kusin hem och spelade WII. vi spelade Just Dance 2. vi körde typ 7 låtar. av de van jag 6 stycken. ganska nöjd! klockan 00:15 gick jag in i duschen. vet inte riktigt varför, ibland måste jag bara gå in i duschen för att jag känner mej flötig i håret.. men så är det. idag har jag laddat MP3n det sista, strax ska jag och mamma kolla igenom packningen till SM! jag har packat 2 teamsportiaväskor och håller på att packa i min adidas väska. så 2 stora väskor och en liten. så nu har jag inte alls mycket att packa ner. bara tandborste och så som jag änvander nu på morgonen. men alla får ha det så himmla bra. kanske kommer en bild på min packning sen, men nu ska jag dunka musik och ladda inför SM ! vi ses nog imorgon på kvällen igen !

puss och kram skummbanan ! :) 

Tidigare månad - Senare månad

om mej&mitt liv♥


upp och ner, ner och upp, så äre att vara den man är.♥

veckans fråga♥

hur mycket betyder din blogg för dej ?
 Allt !
 Ganska mycket.
 lika mkt som allt annat gör.
 inte så mkt.
 Annat...

frågor ♥

4 besvarade frågor

tyck till eller bara säg hej :)

alla mina dagar♥

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

alla mina inlägg♥

arkiv♥


Ovido - Quiz & Flashcards