Alla inlägg den 3 januari 2011

Av julia sofiia johansson - 3 januari 2011 23:00

ganska dålig på att uppdatera just nu. men idag vaknade jag klockan 09. klockan 11-13 var det träning. inte precis vaken men. passningarna far åt alla håll när jag passade, mina skott var kassa, kunde knappt träffa målet. men efter träningen lagade jag mej lite mat, efter det gick jag till jessica en stund. typ i en timme bara eftersom klockan 18:00 började easyline passet på gymet. ganska gött. har tränat 2 timmar handboll & 1 timma easyline. känner att magen tar emot lite, tillomed armarna har jag lite smått träningsvärkar i. men jag har duschat nu och jag har även målat på naglarna lite snabbt. imorgon blir det att slappa hela dagen tror jag, på onsdag blir det antagligen harry potter marathon med handbollslaget! på torsdag vet jag inet än vad vi ska göra, jag ska väll antagligen packa för helgen men. på fredag ska några ha kalas så det blir ett ihopslaget kalas hos min moster. på lördag drar vi till Stenungssund och spelar Ungdoms SM mot IFK Hammarö, Torslanda HK och Stenungsund HK. Är borta på lördag och söndag bara men jag är ganska sugen på att byta mobil med pappa bara lver helgen, men det kommer jag aldrig få, så jag får väll drömma då.. men nu är jag så jäckla trött efter all tränande. ussh säger jag bara, armarna gav sej efter en stund på gymet. men godnatt på er och ha det bra!

Tidigare månad - Senare månad

om mej&mitt liv♥


upp och ner, ner och upp, så äre att vara den man är.♥

veckans fråga♥

hur mycket betyder din blogg för dej ?
 Allt !
 Ganska mycket.
 lika mkt som allt annat gör.
 inte så mkt.
 Annat...

frågor ♥

4 besvarade frågor

tyck till eller bara säg hej :)

alla mina dagar♥

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

alla mina inlägg♥

arkiv♥


Ovido - Quiz & Flashcards